niedziela, 26 lipca 2015

Mediowy layout

Witam!

Layout w stylu vintage z mediowym tłem to dzisiejszy temat. 
Lubię stare fotografie "ubrać" w oprawę. Kolorystykę mediowego tła dyktuje kolorystyka użytej fotografii.
W tym przypadku sepiowe tło zostało digitalnie pokolorowane i w związku z tym kolorystyka została narzucona. Wszystko na tym layoucie kręci się wokół deliktnych odcieni różu, żółci i... miedzi.


Do moich mediowych LO-sów nie używam kolorowych papierów z wzorami, ale sama tworzę tło na białym kartonie zagruntowanym
Tło wyklejone elementami wyciętymi z wykrojników, fragmentami kartek ze starych książek, gazą, plastrem lekarskim i pokryte maską z pasty modelującej  zabarwiłam mgiełkami w kolorach:
pearl yellowpearl pinkpearl olive green.


Pojawiły się też złoto-miedziane akcenty w postaci mikrokulek.
Mikrokulki bardzo dobrej jakości w poręcznym opakowaniu i wielu ładnych kolorach są dostępne w sklepie w dziale ozdoby. Cena w stosunku do wielkości opakowania jest optymistycznie niska! Zawartość opakowania jest bardzo wydajna i starcza na długo.
 Lubię te mikrokulki i używam ich gdzie się da - a szczególnie do ozdabiania środków własnoręcznie wykonanych kwiatków.

W sklepie dostępne są również pręciki w wielu kolorach nie spotykanych gdzie indziej. Pakowane są w spore pęczki, a cena nie powala na kolana - 150 sztuk za jedyne 5 złociszy.
W kolorach można przebierać i wybierać - takiej gamy nie ma gdzie indziej. Wspomnę tylko o ŁOSOSIOWYMPISTACJOWYMMIĘTOWYM!!!


Nawiązując do kwiatków - mamy tutaj bladoróżowe gardenie oraz perełki na druciku


Zagościł tu również motylek papierowy.


Z boku umieściłam malusieńkie różyczki. Są urocze i bardzo drobne, będą ładnie wygladać na kartkach.
W sklepie znajdziecie kwiaty gotowe  w wielu wzorach i kolorach.
Mnie szczególnie przypadły do gustu te : Liliowe gipsówki i mini astry niebieskie



Dziękuję za uwagę i zachęcam do korzystania z zasobów essowego sklepu. Wszystkie użyte przeze mnie produkty zostały w tekście podlinkowane, a poniżej możecie podziwiać je na zdjęciach.

   


  

       



Zachęcam do częstego odwiedzania bloga - na wytrwałych czekać będą różne atrakcje!

Pozdrawiam




15 komentarzy:

  1. śliczne lo, pręciki rzeczywiście w kuszącej cenie, szkoda, ze nie robię kwiatków, kolorki zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca mediowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Mam nadzieję, że proponowane produkty zachęcą Was do odwiedzenia sklepu, a w efekcie do tworzenia podobnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny LO. Przemyślany skomponowany i bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolorystyka i taki romantyczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca :) mega kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysł na tworzenie tła samemu;) Muszę wypróbować tę technikę;) Zresztą, muszę próbować różnych technik, jako nowicjuszka;) Gratuluję pomysłu;) Karteczka śliczna;) Urzekły mnie te blado - różowe gardenie i te delikatne listeczki;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję za miłw komentarze. Zachęcam do zmierzenia się z mediami, to wyjątkowo przyjemna praca - a wszystkie produkty są dostępne w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piekne:), a tlo CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDOWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności romantyczne... chyba już mam plany zakupowe na następne miesiące ;) i myślę, że moja starsza córcia też chętnie by się wciągnęła w media, w końcu uwielbia malować, a to wygląda na jeszcze lepszą "zabawę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i gustowna praca,lubię pracować z mediami wtedy dopiero się wyrzywam ale pierwszy raz widzę ze można używać plastra lekarskiego a tego nie wiedziałam......ja wszystko wykorzystuję ale o tym czytam pierwszy raz jak to mówią całe życie człowiek się uczy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe komentarze!
    Zabawa z mediami daje praktycznie nieograniczone możliwości i dlatego gorąco zachęcam do prób.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo!!! Mediowanie to dla mnie czarna magia ale zauroczyła mnie ta praca więc z pewnością kiedyś się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym tak sprawnie posługiwać sie mediami. Może czas częściej robić scrapy?
    Piękna kolorystyka i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Każdy detal dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń