czwartek, 27 sierpnia 2015

Debiutantka w spódnicy tutu

Witajcie.

Dawno się nie widziałyśmy? Tęskniłyście za eksplozją kolorów? Zatem się pojawiam i to nie byle jak, bo mam Wam do przedstawienia naszą Debiutantkę. Jest ich co prawda kilka, ale to Ta Pierwsza staje dziś nieśmiało, przed Waszymi oczami.

Ok, ok. Zbudowałam trochę napięcia? Zamierzenie.
Sklep Essy- floresy właśnie dziś ma dla Was nowy asortyment w postaci...

ESSOWYCH WYCINANEK!


Tak ,tak, tak!




A ja pokażę jak jedna z nich rozgościła się na mediowym pudełeczku.

O! Właśnie tak... ;)




Ta Pierwsza została ubrana w kiecuszkę z gessa, turkusowego Splash!a, past brokatowych Cosmic Shimmer i kwiatów Scrapberry`s i Prima.





W pracy skorzystałam z kilku kolorów farb oraz mgiełki 13@art, wspomnianych Scrapberry`sowych kwiatów i dodatków. Swoje miejsce znalazły też kwiatki z WOC




Strukturę zaczęłam od embossingu na gorąco. Następnie pastą modelującą zrobiłam teksturę przez maskę. Kolejna warstwa mediów to Magic! Powder zmieszany z medium żelowym i pastą strukruralną. Komppozycja kwiatowa, a na to wszystko kolorek.






Aby dodać pudełeczku baletowego sznytu, okrasiłam go mikrokuleczkami i pastami brokatowymi. By wszystko się pięknie mieniło. Niestety zdjęcia robione po południu nie oddają tego błysku.
 Generalnie, wszystko co znalazło się na baletnicy finalnie też powędrowało na pudełko.







Tutaj macie wieczko w całej krasie. 
Linki do produktów znajdziecie w tekście i na końcu posta.



I co? Ładnie się zaprezentowała nasza Debiutantka?

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podobają nasze tekturki.

Pozdrawiam serdecznie!

Nolanna




W pracy wykorzystałam:


Ayeeda Medium - Pasta modelująca    Mikrokuleczki  - ecru  Żwirek drobny - Grey  light  Ayeeda Mists Pastel - Pastel Turquoise - turkus

Kwiatki Magnolia - białe  Lilia biała  Polimerowe elementy ozdobne "Wedding"


26 komentarzy:

  1. No, no, baletnica prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie przyozdobiłaś Debiutantkę :) Magia jak zawsze w twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się bardzo, żeby było magicznie. :*

      Usuń
  3. niesamowita i kolor i wykonanie mistrzoskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję :) Łechcesz mile moją próżność. :D

      Usuń
  4. Debiutantka zaprezentowała się cudownie

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiutantce wróżę szybką i długotrwałą karierę primabaleriny:)
    Praca piękna. Fantastyczne kolory!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, oby, oby. Też mam nadzieję, że się rozgości na blogu na dłużej. Tak jak jej równie piękne koleżanki.

      Usuń
  6. Piękna praca. Tekturki wyoglądałam- świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia kolorów i ta piękna tekturowa baletnica. Cudo w czystej postaci:) Świetny pomysł z poszerzeniem asortymentu sklepu, dodaję do listy przydasi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy serdecznie do zakupów. Ozdabianie tekturek to świetna zabawa.

      Usuń
  8. Hahah ale super!!!! Ta baletnica jest fantastyczna, tylko jej skrzydelka dolozyc i pewnei by odleciala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dobry pomysł. Może być następny w kolejce skrzydlaty elfik. :)

      Usuń
  9. Wycinanki wspaniałe a pudełeczko stworzyłaś cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają się i to bardzo. A pudełeczko to mistrzostwo świata. Jak się będzie Wam nudziło to poproszę o jakiegoś tutka jak używać tych cudów :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. A co konkretnie byś chciała zobaczyć w tutorialu?

      Usuń
  11. Cudna magiczna praca fantastyczne kolory dodatki i ta balerina mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ śliczne pudełeczko i te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń