czwartek, 21 stycznia 2016

Kartka ślubna

Hej!

Moi drodzy "tuzaglądacze" witam Was życząc miłego dnia i z nadzieją, że post przeczytacie do końca -
a może i skomentujecie!

Taką oto kartkę zrobiłam na weselną okazję:


Jak oceniacie papiery z tej kolekcji?
Powiem szczerze, że mnie bardzo się podobają ze względu na nietypową kolorystykę.

Ładnie wypadło połączenie granatowego arkusza z Galerii Papieru z intensywnie różowym z Paper Passion.
Kolekcje marki Paper Passion są ciekawe, a papier naprawdę wysokiej jakości - mają wysoką gramaturę, co się rzadko zdarza. Idealne na boxy, bazy do LO-sów, pudełka.


Kończę przynudzać o papierach.
Informuję, że zdjęcia materiałów podlinkowane są do sklepu.
Przyjrzyjcie się im i w komentarzach napiszcie, jak je oceniacie.


Do wykonania kartki użyłam:





Dziękuję za przeczytanie postu !


12 komentarzy:

  1. Kartka piękna. Bardzo elegancka.
    A papiery obu firm są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka przez mocne zdecydowane kolory ma fajny charakter i taki "pazur". Moje papiery "Królewski romans" tak uwielbiam, że chyba ich nigdy nie potnę, bo mi szkoda... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, w oryginalnej kolorystyce, wspaniale skomponowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marta! Ja również podziwiam Twoje kartki.

      Usuń
  4. nietypowe zestawienie kolorów ale pasujące do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz - tym się kierowałam. Dziękuję!

      Usuń
    2. Jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz - tym się kierowałam. Dziękuję!

      Usuń
  5. Mimo, że kolorystyka nie jest typowo ślubna to karteczka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Osobiście też lubię intensywne kolory na kartkach ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń