środa, 3 sierpnia 2016

Baza do Art Journala ze starej książki

Dzisiaj pokażę Wam pracę zupełnie odmienną od tych, które robię zazwyczaj. Wzorem moich  niektórych znakomitych koleżanek - scraperek (zaznaczam, ze pomysł podejrzany i podchwycony) postanowiłam sobie zrobić zeszyt - bazę do art journali na bazie starej książki.



Książka z roku 1929 Fizyka tom III Elektryczność i magnetyzm - mam nadzieję, że nie marnuję jej na próżno i umieszczone w niej wpisy będą godne tak znakomitej bazy.



Wyszło w stylu lekko "gurianowym".  Praca nie ma charakteru komercyjnego i to mnie najbardziej w procesie tworzenia ucieszyło. 




Materiały użyte do ozdobienia okładki dostępne w sklepie:


 



Dziękuję za uwagę i zachęcam do tworzenia własnych baz!

13 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny! Wykorzystać tak książkę...
    Przepięknie ozdobiona okładka, taki styl bardzo lubię.
    Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity efekt. I myślę, że wpisy będą równie kreatywne i niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc ja też poczułam elektryczność i magnetyzm, kiedy zobaczyłam Twoją pracę. Jest rewelacyjna! I jeszcze to wykorzystanie gorsetu! Nie mogę się oderwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny !Efekt fantastyczny,fajny klimat stworzyłaś!
    Cudownie móc oglądać taką piękną twórczość :) Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosia! Baaardzo cenię sobie Twoja opinię!

      Usuń
  5. Pięknie, klimatycznie i stylowo. Wspaniała inspiracja. Pozdrawiam mbabka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! Miło, że nas tu odwiedzasz.

      Usuń
  6. Śliczna i klimatyczna praca....

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, niesamowita praca podziwiam szczerze

    OdpowiedzUsuń