poniedziałek, 27 marca 2017

Layout "Bądź odważna" / Lauout "Be brave"

Witajcie!
Nasze wyzwanie "Jak w bajce" wciąż zaprasza Was do przyłączenia się do niego - ale śpieszcie się, zostało już niewiele czasu!
A ja również chciałabym pokazać Wam layout utrzymany w baśniowym klimacie.

Our challenge "Like a Fairy Tale" is still on the blog - but hurry up, please! You have only a few hours to join us!
Today I also would like to show You a layout maintained in the climate of fairy tales...


Nie wiem dlaczego, ale zdecydowanie bliżej mi do mrocznych interpretacji baśni rodem z książki "Biegnąca z wilkami" niż do pastelowych filmów Disneya.

I do not know why, but I really prefer the dark interpretations of tales from the book titled "Women Who Run With The Wolves" than pastel Disney movies.


Zbudowałam kompozycję używając wielu metalowych elementów, drutu, gazy i mikrokulek. Swoje miejsce znalazła nawet klamra od starego paska. Pomimo dość dużego ciężaru, całość przyklejona na gel medium bardzo mocno się trzyma.

I created my composition using a lot of metal embellishments, wire, gauze and microbeads; I used even a buckle from the old belt.  Despite the heavy weight, the gel medium glued everything perfectly.




Tym razem do wykonania tła użyłam akwareli Renesans. W maleńkich pudełeczkach możecie znaleźć fantastyczne kolory, którymi świetnie się maluje i chlapie.

This time I used the watercolors Renesans to make my background. In tiny boxes You can find fantastic colors that are great for painting and splashing.



Użyłam: / I used:


       


Akwarela w kostce 1,5 ml - 48 Sepia     Akwarela w kostce 1,5 ml - 20 Błękit pruski     

              

         

Liść pełny - metalowy dekorKwiat metalowy - dekor 5,5 x4,8 cm Liść ażurowy - metalowy dekor     

Serwetka podłużna 1 - dekor metalowy 5,2 x 3 cm          

                

 

Uściski! / Hugs!

17 komentarzy:

  1. Oczu oderwać nie mogę! Jak to jest zrobione? Dla mnie to wciąż temat nieznany:) Póki co podziwiam, naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Przy tworzeniu tego typu prac naprawdę mocno się czuje essowe motto: ogranicza nas tylko wyobraźnia...

      Usuń
  2. mrocznie...tajemniczo...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie taki efekt chciałam uzyskać!

      Usuń
  3. I każdy może sobie dopowiedzieć swoją historię...

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna praca :) mistrzostwo swiata ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, onieśmielasz mnie takim komentarzem...

      Usuń
  5. Ciebie wyobraźnia nie ogranicza! Świetna praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi wrażenie. I wygląda bardzo lekko, mimo użycia wielu metalowych elementów

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca...ta ilość różnych detali mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam już nawyk chomikowania wszystkiego, bo wszystko można przykleić albo zalterować :-)

      Usuń
  8. No i ci się udała ta mroczność. Zdjęcie do radosnych raczej nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale można je różnie interpretować... dla mnie ona właśnie wyrwała się na wolność!

      Usuń
  9. Tyle elementów w jednej pracy - u mnie byłby bałagan a tu wygląda niesamowicie. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń