poniedziałek, 25 września 2017

dla małej dziewczynki/ for a little girl



Witajcie :)
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać komplet na chrzest dla dziewczynki, przygotowałam z tej okazji kartkę w pudełku. Ponieważ jestem ogromną fanką UHKowych papierów sięgnęłam właśnie po ich wzory. Na Essowych półkach znajdziecie również duży wybór przeróżnych pudełek do stworzenia Waszych własnych zestawów.

Hello!
I would like to show you a baptism set for a little girl, I prepared a card in a box. I'm a huge fan of UHK papers that's why I used its patterns. In the Essy-floresy store you will also find a lot of different boxes to prepare your own set.




Wykorzystałam piękną i bardzo delikatną kwiatową ramkę, którą zamieniłam w wianek.
I used a beautiful and very delicate flower frame which I changed in a wreath.



Te małe kwiatuszki pasują tu idealnie :)
Those small sweethearts fit perfectly here.




I proste opakowanie z eleganckim napisem.
And a simple cover with an elegant inscription. 





Użyłam /I used:

      


    



Pozdrawiam






18 komentarzy:

  1. przepiękna delikatna praca :) cudna kolorystyka i dodatki nadają lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie pastele to trudny temat, ale również jestem zadowolona z końcowego efektu :)

      Usuń
  2. Przepiękna pamiątka. Stworzony wianek z ramki wygląda świetnie a malutkie kwiatki nadają delikatność. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwiatowa ramka wyjątkowo przypadła mi do gustu, polecam :)

      Usuń
  3. Słodka pamiątka. Niby cukierkowa, ale nie za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się właśnie, żeby nie było za bardzo ;)

      Usuń
  4. Komplecik jest śliczny i będzie wspaniałą pamiątką dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik, taki delikatny w formie a jakże wymowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, osobiście lubię na bogato, ale tutaj prostota wygrała ;)

      Usuń
  6. Ślicznie wygląda, a miś słodziutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiek to mega słodziak, aż żal by go było zakryć innymi dodatkami, essowa ramka świetnie się sprawdziła w tym wypadku ;)

      Usuń
  7. nietendencyjnie podeszłaś do tematu i gratuluję efektu :) tez przerzucę się z gołębi na miśki - zawsze to jakiś reset dla mózgu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, słodka praca, będzie piękną pamiątką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję i dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń