czwartek, 19 października 2017

Art Journal

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie trochę osobisty :-)
Ostatnie dni dostarczały mi wielu wrażeń.
Tydzień temu miałam szczęście być na koncercie Stinga w Krakowie. Fenomenalne piosenki, muzyka na żywo, genialne aranżacje... wciąż jeszcze śpiewam!
A na dodatek - warsztaty journalowe z Agą Baraniak.
Chyba się zatem nie dziwicie, że moja dzisiejsza inspiracja to wpis do art journala, a w nim parę podpatrzonych technik - i oczywiście cytat z Mistrza. Kto rozpozna, z jakiej to piosenki?

Today my post is a little bit personal.
The last days were unusually, rich of emotions and impressions.
I was lucky to be at Sting's concert. Live music, absolutely fenomenal songs, great aransations.... I still can't stop to singing!
And in addition – art journal workshop with Aga Baraniak. So, I think you are not suprised that my inspiration for today is exactly – art journal! I used some new technics and of course the fragment of Master. Who knows what the song is it?



 








Użyłam / I used:

     

       

     


Uściski!! / Hugs!!




11 komentarzy:

  1. Fantastyczny wpis nie mogę się na patrzyć cudna kompozycja i kolorystyka :) Sting także go uwielbiam , fragment z piosenki Sting - Englishman In New York

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wrażenia :) napatrzeć się

      Usuń
    2. Ile emocji w Twoim komentarzu :-) dziękuję!
      A cytat... wspaniale było śpiewać to w tłumie...

      Usuń
  2. Piękny cytat wybrałaś...super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis. Zawsze podziwiam art journale, ja tak niestety nie potrfię i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Journal to moje scrapowe początki i mam do tego wielki sentyment... zachęcam Cię do prób - tak dla siebie, do szuflady :-)

      Usuń
  4. Piękny wpis! Widać, że szarpały Tobą emocje:) I takie wpisy to jest coś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wpis jest genialny :) niestety Sting'a nie słucham, ale całość idealnie współgra i oddaje nastrój po tym koncercie, zazdroszczę talentu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń