niedziela, 19 listopada 2017

Koronkowa choinka/ A lace christmas tree

Dzień dobry!
Nadszedł ten dzień - również i ja chciałam pokazać Wam mój świąteczny projekt. Jest nim zmediowana drewniana choinka.

This day has come - today I want to show you my christmas project. I've made for you mixed media wooden christmas tree.



 Na zabezpieczoną gesso powierzchnię przykleiłam kawałki koronek, mikrokulki i mnóstwo metalowych ozdób. Kolory mojej choinki to zieleń i złoto.

I glued pieces of lace, microspheres and a lot of metal embellishments on a surface secured by gesso.
Green and gold are colours of my christmas tree.






Bądźcie jednak ostrożni przy tego typu projektach - podczas suszenia odkryłam, że koronki pod wpływem temperatury topią się i zmieniają kształt!

Be careful - I discovered during drying that lace changed their shape because of hot temperature!







Użyłam / I used:

   

      

Liść pełny srebrny - metalowy dekor 32 x 18 mm       

     

        

Uściski!!/Hugs!!

11 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie. Faktura przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szkoda tylko, że dzień taki pochmurny i nie widać, jak się błyszczy...

      Usuń
  2. wow! niesamowita praca, piękna, bogata struktura i ile elementów! Świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie jest wpatrzeć się w jej każdy szczegół ...

    OdpowiedzUsuń