piątek, 17 listopada 2017

Gościnna Projektantka - Agata

Witam :)

Mam na imię Agata. Z wykształcenia jestem grafikiem. Od małego coś zawsze rysowałam i wymyślałam bardzo kreatywne tytuły dla swoich obrazków :D 



Ze scrapbookingiem pierwszy raz zetknęłam się kilka lat temu kiedy to chciałam przygotować coś niebanalnego na prezent na chrzciny dla mojego chrześniaka. Powstał wtedy mój pierwszy exploding box. 


Sam proces tworzenia dał mi tyle satysfakcji, że postanowiłam zagłębić się w techniki pracy z papierem. 


Zaczęłam przeglądać różne blogi i...przepadłam. 



Najbardziej lubię tworzyć prace o tematyce dziecięcej - różnego rodzaju kartki, albumy, boxy. Chętnie próbuję nowych technik i rozwiązań - powoli zaczynam swoją przygodę z techniką mixed media. 




Efekty swojej pracy prezentuję na blogu https://agata-art.blogspot.co.uk/.



Na koniec bardzo chciałabym podziękować DT Essy Floresy za docenienie mojej małej twórczości i wybranie mojej kopertówki jako zwycięska :) Jest mi z tego powodu niezmiernie miło :)



Pozdrawiam
Agata


8 komentarzy:

  1. Piękne prace. Bardzo fajne kompozycje. I takie bardzo dopracowane kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ile cudowności! Box, kopertówka i świąteczne kartki szczególnie skradły moje serce <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne to zdecydowanie za mało .. jest w nich pewnego rodzaju niewymuszona delikatność i kobiecość - bardzo klimatyczne ...

    OdpowiedzUsuń