niedziela, 25 lutego 2018

Carpe diem



Witajcie!
Dzisiejsza inspiracja jest moją ostatnią na esowym bogu. Wspaniała przygoda dobiega końca, cieszę się, że przez ostatnie 2 lata mogłam być częścią tego fantastycznego DT i mogłam tu być z Wami. Przygotowałam dla Was dzisiaj kartkę z mottem na bazie pięknych papierów Piątku Trzynastego :) 


Hello!
Today it's my last inspiration on Essy-floresy blog. This great adventure comes to an end, I'm happy that for the last 2 years I could be a part of this fantastic DT ant that I coud be here with you. 
I prepared for you today a card with a motto from beautiful papers Piątek Trzynastego :)




Papiery idealne dla wszystkich, którzy lubią tak jak ja wycinać gotowe elementy.
This papers are perfect for anyone who who just like me likes to cut ready items.





Kwiaty i warstwy oczywiście ...  :)
Flowers and layers ou course... :)



A więc chwytajcie dzień!

So carpe diem everybody!


Użyłam/ I used:


      


      





pozdrawiam :)





9 komentarzy:

  1. Mówią, że zmiany są dobre (nie mylić z "dobrą zmianą"). Mam nadzieję, że to odejście będzie dla Ciebie otwarciem jeszcze ciekawszego rozdziału w scrapowaniu :)
    Piękna praca na pożegnanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zmiany pozwalają odkrywać nowe rzeczy a na blogu również zagości nowe :) Będzie ciekawie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczna kartka taka wiosenna i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sam raz na zakończenie :) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczna kartka. Bardzo podobają mi się papiery które uzyłaś! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Piątek trzynastego dostępny jest w essowym sklepiku :)

      Usuń
  4. Fantastyczna karteczka, pięknie wykorzystane elementy wycięte z papierów PIĄTEK 13.Kasiu szkoda, że to twoje ostatnie inspiracyjne dzieło w tym teamie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne przesłanie na przepięknej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne papiery wykorzystane w ciekawy sposób ☺

    OdpowiedzUsuń