poniedziałek, 19 lutego 2018

Cisza / Silence

Witajcie!
Essowe papiery są naprawdę uniwersalne!
Dziś chciałam Wam pokazać layout, który przygotowałam, wykorzystując arkusze z obu kolekcji: "It's me" i "Hello, lovely". Papiery pięknie przyjmują media, niestraszna im nagrzewnica i obfite chlapanie :-)
Pamiętajcie, że wciąż możecie wziąć udział w najnowszym wyzwaniu! Opowiedzcie nam swoimi pracami o Waszych ulubionych piosenkach. Ja podczas tworzenia tego LO zainspirowałam się utworem Budki Suflera "Cisza jak ta" 



All papers from Essy-floresy are really comprehensive!
Today I want to show you a layout that i have made using both collections: "It's me" i "Hello, lovely". Papers cooperate well with all media like gesso, paints and watercolors.
Remember that You can still take part in our newest challenge. Please tell us about yours favourite songs. I was inspired by old song by Budka Suflera "Silence like this




Słowo, które chciałam zamieścić na pracy, po prostu napisałam i wycięłam samodzielnie.

A word that I wanted to place on my work I simply wrote and cut by myself.





A na koniec... cóż... pora się pożegnać.
To mój ostatni post w Essowym DT.
Serdecznie dziękuję Lidce - fantastycznej szefowej. Wierzę, że Essy będą się świetnie rozwijać - zawsze będę im kibicować!
Dziękuję całej ekipie za wsparcie, rozmowy i wzajemną inspirację.
I dziękuję również Wam, drodzy czytelnicy tego bloga - za wszystkie komentarze, lajki na facebooku i dobre słowa. 
Do zobaczenia na scrapowych drogach!


Użyłam: / I used:

       

       

     







Uściski!! / Hugs!!

DT Essy-floresy

12 komentarzy:

  1. Piękny LO i bardzo wymowny, choć myślę, że nie zostanie tu po Tobie cisza, ale wiele pięknych dźwięków. Powodzenia w dalszych scrapowych wyzwaniach :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, zazdroszczę umiejętnośći warstwowania, chlapania, mediowania ....super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Przyznam, że i tak niewiele chlapałam. To wręcz clean & simple :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny layout, z nutką nostalgii. Będzie Ciebie tu bardzo brakowało... Podziwiam, pozdrawiam i życzę Tobie jeszcze wielu sukcesów!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tak serdeczne słowa...

      Usuń
  5. Piękne LO, łagodne i nostalgiczne niczym ... cisza. Kolekcja sprawdza się idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mam w głowie pomysł na taki cykl. Bo ciszy nigdy dosyć...

      Usuń
  6. Piękne LO, łagodne i nostalgiczne niczym ... cisza. Kolekcja sprawdza się idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cisza może głośniej krzyczeć niż niejeden krzyk.
    Super scrap. Bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja praca wywołuje tyle dobrych emocji

      Usuń
  8. Cisza.. a jednak sporo się dzieje ;) piękne praca!

    OdpowiedzUsuń