piątek, 25 grudnia 2015

Gościnna Projektantka- Angi Style


Witajcie świątecznie!

Dziś chcemy Wam przedstawić Gościnną Projektantkę, którą jest...






Witajcie!
Dziękuję bardzo za zaproszenie do floresowego świata. Jest mi niezmiernie miło, że mogę tutaj gościć. I to w dodatku w tak świąteczny i radosny dzień ;)
Mam na imię Ania, natomiast w wirtualnym świecie istnieję jako Angi i prowadzę bloga www.angi-style.pl. Jestem zdecydowanie artystyczną duszą, co przejawia się nie tylko w tworzeniu moich małych dzieł, ale i we wszystkim co robię, czuję i mówię na co dzień. Uwielbiam tworzyć na wielu płaszczyznach, choć niewątpliwie cardmaking jest moim nr one.  Najbardziej lubię wykonywać kartki spersonalizowane, przygotowane specjalnie pod daną osobę, jej charakter czy zainteresowania, a w pracach tych często wykorzystuję własnoręcznie stworzone obrazki. Moją drugą pasją są różnego rodzaju dekoracje do domu takie jak wieńce, stroiki, lampiony, świeczniki, drzewka, ozdoby do pokoju dziecięcego i wiele innych.

Dzisiaj chciałam wam pokazać oba kierunki mojej twórczości.


W świąteczne wieczory bardzo lubię umilać sobie atmosferę paląc wszelkiego rodzaju świeczki. Jedną z kilku moich tegorocznych świątecznych dekoracji są takie o to świeczniki ze słoików. Z pewnością sporo z was takie lampiony zna bo jest to bardzo prosta w przygotowaniu i niezwykle efektowna dekoracja. Moje słoiki ozdobiłam m. in . tekturkami Essy - Floresy. Zapalone świeczki tworzą naprawdę niesamowity klimat.







Druga moja praca, którą chcę wam pokazać, to uniwersalna karteczka utrzymana w lekkim klimacie dzięki pawim piórkom i baletnicom. Umieściłam tutaj prawdziwe pawie piórko, które ma cudowną właściwość zmiany swojej barwy w zależności od kąta padania na nie światła. Myślę, że kartka ta doskonale nadaje się na przeróżne okazje i to nie tylko urodzinowo/imieninowe zarówno dla dużej jak i tej mniejszej kobietki.







 Ostatnia kartka to już typowo urodzinowo/imieninowa także bardzo kobieca pozycja. Praca jest lekka, różowo - kwiatowa, bardzo zwiewna i romantyczna.




Dziękuję ekipie Essy - Floresy za gościnę, a was wszystkich gorąco zapraszam do odwiedzin u mnie na blogu.

Wesołych świąt!

Angi


W swoich pracach wykorzystałam:

14 komentarzy: