poniedziałek, 22 czerwca 2015

Powitanie ROMA


Witam !

Witam stałych obserwatorów i sporadycznych "tuzaglądaczy"
i przedstawiam się w kilku słowach.

Będziemy się w tym miejscu wirtualnie spotykać  i mam nadzieję, że zdołam Was dostatecznie zainspirować swoimi pracami do korzystania z zasobów firmowego sklepu i do brania udziału w wyzwaniach blogowych.


Nazywam się Romana  Szweda, mój nick sieciowy to : ROMA
bloguję pod adresem : epokapapierowa.blogspot.com
na FB znajdziecie mnie pod tym adresem: http://www.facebook.com/roma.roma.7545708

Scrapbookingiem  zajmuję się od 4 lat i szczególnie upodobałam sobie cardmaking. Nie stronię oczywiście od innych form scrapowych, na moim blogu możecie sobie obejrzeć efekty moich zmagań z  layoutem, art journalem i ATC. 

Nie trzymam się określonego stylu, staram się próbować wszystkiego
i uczyć się nowych technik. Najczęściej jednak moje prace mają klimat vintage i schabby schic.

Pokażę tutaj kilka moich prac z różnych okresów "radosnej twórczości". Zazwyczaj w takich sytuacjach mam kłopot z wyborem  ponieważ często okazuje się, że z upływem czasu coraz bardziej krytycznie oceniam swoje prace.

Blejtram


Kartka rocznicowa

LO

Zawieszka na drzwi


Kartka na każdą okazję


LO

Ciesze się, że będę miała okazję do prezentowania inspiracji dla Was i postaram się przekazać jak najwięcej wiedzy na temat technik wykonywania różnych form oraz  opinii na temat dostępnych w sklepie produktów.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do śledzenia moich inspiracji.

6 komentarzy:

  1. Witaj:) "Kartka na każdą okazję" jest śliczna:) Już jestem bardzo ciekawa Twoich inspiracji dla Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te karteczki ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle inspirujące prace- szczególnie zawieszka przypadła mi do gustu :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam przyjemność oglądania już Twoich inspiracji i zawsze jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te Twoje prace :) Masz bardzo zdolne raczki, a zawsze mi powtarzali że krytyczne spojrzenie na swoje prace rozwija :) U Ciebie to się jak najbardziej potwierdza :)

    OdpowiedzUsuń