wtorek, 9 lutego 2016

Lalkowo i mocno mediowo

Witajcie.


Dziś mam dla Was laleczkową kartkę i pudełko do kompletu. W projekcie po raz kolejny skorzystałam z gotowych baz firmy Rzeczy z papieru.  Zarówno tło kartki jak i pudełka, powstały przy użyciu tuszu Distress- Stormy Sky. W przypadku kartki całość papieru potuszowałam blenderem a potem skropiłam wodą. Następnie po kilku chwilach starłam nadmiar wody chusteczką i dzięki temu powstały ciekawe plamki. W drugim przypadku-  rozwodnionym tuszem chlapałam na wcześniej przygotowane podłoże.

Oprócz tego użyłam moich ulubionych mediów od 13arts- gessa, pasty strukturalnej, farb i Splash!a. Cała lista jak zawsze na końcu posta.






Ponieważ całą kartkę utrzymałam w szaro- czarnej tonacji potrzebny był kontrastowy dodatek. Moim zdaniem do takiego zestawu nic nie pasuje lepiej jak czerwone dodatki. Z dostępnych w sklepiku różyczek, białej magnolii i dodatków w postaci pręcików z jagodami, utworzyłam kwiecistą kompozycję.






W pracy nie zabrakło mikrokuleczek i półperełek.









Pudełeczko na kartę zrobiłam nieco inną techniką. Bazę bowiem ozdobiłam przez maskę pastą strukturalną, a następnie rozwodnionym tuszem i farbami chlapałam na wilgotne podłoże. 

Górę ozdobiłam genialną ramką z serduszkami. Pokolorowana Splash!em i Glossy accents. 
Moim zdaniem rewelacyjna w tej wersji do wszelkich miłosno- walentynkowych prac.

Znalazło się tutaj również miejsce na tekturkowy napis "celebrate", wchodzący w skład większego zestawu dostępnego w sklepie, oraz kolejną kompozycję kwiatową.













Dziękuję za wizytę, jak zawsze czekam na komentarze i pamiętajcie by wysłać do nas zdjęcia Waszych  pięknych inspiracji, w których skorzystaliście z essowych tekturek!




Pozdrawiam serdecznie
Nolanna








W pracy wykorzystałam:






Napisy - gold sentences  Gałązki bluszczu Ramka - Moje serduszko




Dodatki


Pudełko DL wraz z bazą   Wiek pary - Czysta teoria   Pręciki do kwiatów 3 mm - bordoweKryształki samoprzylepne "Winter Joy"  Mikrokuleczki  - metalizowane czerwone  Mikrokulki srebrne  Bibuła samoprzylepna, dwustronna 6 mm  Pręciki do kwiatów 3 mm - beżowe







Czerwone mini jagody Kwiat wiśni, czerwony  Kwiatki Magnolia - białe  

Kwiatki Open Roses - kremowe 25 mm Kwiatki Sweetheart blossom - kość słoniowa Kwiatki Wild Roses - Białe 30 mm






Ranger Enamel AccentsTusz Distress Ranger mini - stormy sky Farba akrylowa METALLIC - Old Silver - stare srebro Farba akrylowa Vivid - Scarlet Ayeeda Medium - Gesso Białe Ayeeda Medium - Pasta modelująca Crackle Accents 2oz Glossy Accents 2oz Medium żelowe Tusz SPLASH! - Glitter Pink  



Dla Ciebie Moc życzeń

20 komentarzy:

  1. niesamowita praca , ta czerwień super się tu spisała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czerwony i szary to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje mediowe prace:) czerwień jako kolor uzupełniający spisał się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Cieszę się że i tym razem Ciebie nie zawiodłam. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Cudny komplet. Niby dwie rozne techniki ozdabiania, ale efekt bardzo spójny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tylko ta sama kolorystyka a czyni cuda. Prawda? Dziękuję za ponowne odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  4. Wspaniałe!!! Moja ukochana lala Primy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! A czym najchętniej kolorujesz swoją lalę? Czy wolisz papierowe? Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Strasznie ładna. Delikatna, ale ta czerwień dodaje charakteru. Mam tylko pytanie: co to jest blender?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement pod adresem laluni. :) Jeśli chodzi o blender to ja tak nazywam kawałek drewna jak trzonek od stempla, z przyklejonym filcem. Ranger ma takie. Być może mówi się na to inaczej ,ale akurat użyłam skrótu od " blending tool". I w sumie to nie wiem czy dobrze wyjaśniam. ;)

      Usuń
  6. ale lalunia :) połączenie szarości i czerwieni pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale lalunia :) połączenie szarości i czerwieni pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ wspaniały klimacik, przed chwilą zachwycałam się wiosennymi pracami, ale ta jest równe piekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zimowym klimacie, super

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne. Staramy się bardzo byście się na blogu nie nudzili. ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Moja ukochana lalka :) Zawsze prezentuje się genialnie :) A cały komplecik po prostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń