niedziela, 11 grudnia 2016

Wyzwanie #18 Świąteczne Ozdoby i Dekoracje / Challenge #18 Christmas Ornaments & Decorations

Dzisiaj chcemy Was zaprosić na kolejne wyzwanie.
Tematem wyzwania są: świąteczne ozdoby i dekoracje.

Today we invite You for the next challenge.
This theme the theme is:

Christmas Ornaments & Decorations




Ogólne zasady wyzwań znajdziecie w tej zakładce.

The general rules of the challenges can be found in this tab.


Wyzwanie kończy się  28.12.2016.

The challenge end of  28.12.2016

Wyniki ogłosimy 30.12.2016
Winners will be announced on the 30.12.2016

Po zakończeniu wyzwania nasz DT w drodze głosowania wybierze

 najlepszą pracę.

Nagrodą będzie

bon o wartości 30 zł na zakupy w naszym sklepie

(wraz z darmową przesyłką za pośrednictwem InPost),

  a ponadto osoba ta otrzyma od nas banerek do zamieszczenia na 

swoim blogu i zostanie zaproszona do zaprezentowania się na 

naszym blogu jako Gościnna/y Projektantka/Projektant.


Our Design Team will vote and pick the best project.
 The prize will be voucher worth 30 zł shopping in our store and free InPost   shipping. 

The winner will receive a banner to be placed on your blog and also will be invited to present at our blog as Guest Designers. 



Wśród wszystkich uczestników wyzwania rozlosujemy komplet 

tekturek firmowych + małą niespodziankę.

Among all participants we will draw a set of challenges
our chipbords  + little surprise.

Inspirujcie się pracami zaprezentowanymi poniżej przez nasz zespół projektowy:
Inspired by the work presented below by our Design Team:


Dominika

Zamieniłam styropianową kulę w choinkową bombkę:

I replaced Styrofoam ball on a Christmas tree bauble:






Dawid

Tym razem zdecydowałem się na blejtram z choinką. Do upiększenia jej użyłem różnych preparatów, ozdobiłem ją kwiatami oraz pokolorowałem mgiełkami i białą farbą z brokatem.

This time I decided to make a canvas with Christmas tree. I used a many different ambelishments and flowers which I colored with mists and white paint with glitter.




Maede

Ozdobiłam figurkę anioła.







Kasia

Zrobiłam zawieszki  na recyklingowej tekturowej bazie:

I did pendants for recycling cardboard base:





Roma

Wykonałam ozdobę w postaci zawieszki. Zawieszka ma kształt choinkowej bombki. 

I made an ornament in the form of pendants. Pendant is shaped like a Christmas tree baubles. 







Bluebell Chandlery / Natalia

Zrobiłam duży wianuszek na drzwi.
I made a big wreath on the door.








Magdalena

Wykonałam proste ozdoby na ledowe świece, które postawię na stole. Lubię poisencje, lekko vintageowy look i naturalny papier, dlatego postawiłam na tekturki, papier craft i tusze distress.
I made a simple ornaments on LED candles that will set on the table. I like poissentia, slightly vintage look and natural paper, so I set on cardboard, craft paper and distress inks .






Mam nadzieję, że udało nam Was zainspirować i zachęcić do zabawy. Czekamy na Wasze zgłoszenia :)

I hope we inspire and encouraged you to our challange.
We look forward for your works :)





5 komentarzy: