sobota, 25 marca 2017

kartki wielkanocne/ easter cards


Nareszcie mamy wiosnę :) Tak jak wielu z Was przygotowuję się do Wielkanocy. Dlatego chciałam pokazać Wam dzisiaj dwie wielkanocne kartki, proste i pełne kolorów. Główną ozdobą kartek są tekturki, które wycieniowałam różnymi tuszami. Miłego oglądania!

Finally we have spring :) And I'm  preparing for Easter as many off you. So today I want to show you two easter cards that I made. It's simple and colourful. The pricipal decoration constitue the chipboard that I colored with different inks. Enjoy!









Użyłam/ I used:

Klej MagicBaza do kartki      











   

       

      






Pozdrawiam!





15 komentarzy:

  1. Super karteczki :) pierwsza skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje serce skradły essowe ażurowe pisanki ;)

      Usuń
  2. Obie karteczki są śliczne. Ciekawy pomysł z jajeczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jajeczka przekroiłam na pół, żeby nie odstawały za bardzo.

      Usuń
  3. Cudna jest ta ażurowa pisanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich kilka do wyboru, polecam!

      Usuń
  4. no, qrcze, zdolna bestia z Ciebie! :) ale z tym cieniowaniem...to już przesadziłaś! nieprzyzwoite jest być tak uzdolnionym...nieprzyzwoite ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, kiedy kartki świąteczne są przestrzenne :) Mimo, że bywają problematyczne w wysyłce :) Ta z jajeczkami-zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń