sobota, 5 października 2019

Sentymentalna podróż

Dzień dobry.

Dzisiaj na inspirację przygotowałam wpis do art journala. Mimo, że za oknami jeszcze pomarańczowo-czerwone liście i kasztany w głowie zapanował skrzący i biały klimat zimowy. Jak zaczęłam przeglądać essowe tekturkowe nowości to od razu z zachwytem odkryłam nową śnieżynkę. A że z poprzednich kolekcji mam kilka innych... nie mogłam się oprzeć. Do pracy wykorzystałam tylko pięć mediów, które ciekawie oddały zimowo- śniegowy klimat. 

Zapraszam.







W pracy wykorzystałam.

Ayeeda Shiny Powder - Pink SilverRenesans Gesso Białe 125 ml Renesans Żel 3d Heavy Body mat 125 ml 
Kolekcja: Christma'ssowa - Bombki 2 szt. - tekturki do scrapboookinguTusz SPLASH! - Złoty  Płatek Śniegu - Ramka Wesołych Świąt - tekturka do scrapbookingu
Płatek Śniegu - Śnieżynki - tekturka do scrapbookingu


5 komentarzy: