piątek, 17 stycznia 2020

Gościnna Projektantka - Ania

Witam bardzo serdecznie!

Bardzo się cieszę, że mogę gościnnie inspirować na blogu Essy Floresy. Mam na imię Ania i tworzę jako Ania and guilling, ponieważ kilka lat temu moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od quillingu właśnie. I stało się to zupełnie przypadkiem, bo przez wiele lat żyłam w całkowitym przekonaniu, że mam dwie lewe ręce…



Teraz całkowicie pochłonął mnie scrapbooking i cardmaking. Lubię koronki, szarpania, postarzania i chlapania.




Moją absolutną miłością są wianki na kartkach.


Ale zdarzają mi się też prace mix mediowe.



A specjalnie na dzisiaj przygotowałam kartkę z wiankiem, która zostanie wręczona w ramach podziękowania. Użyłam papieru 01Damasks i muszę przyznać, że urzekła mnie ta kolekcja. Tekturkowy napis również jest essowy.





Dziękuję z całego serca za możliwość goszczenia na Waszym blogu i zapraszam do siebie https://aniaguilling.blogspot.com/

Przesyłam serdeczności,

5 komentarzy: