piątek, 1 kwietnia 2016

niesymetrycznie :)

Hej wszystkim ! 

Dzisiaj postanowiłam pobawić się tylko i wyłącznie papierami i stworzyłam dwie karteczki. Postawiłam też na mniej symetryczną i nieco bardziej szaloną kompozycję. 

Do prac wykorzystałam przede wszystkim papierów 13Arts oraz kart z kolekcji UHK Gallery. 

Pierwsza kartka w intensywnych barwach z dość nietuzinkowym połączeniem kolorystycznym: 




Druga natomiast jest już w nieco bardziej stonowanych barwach, pojawia się też cudny serduszkowy papier Piątku Trzynastego i jeszcze większa ilość warstw: 





Powiem Wam szczerze, że uwielbiam wykorzystywanie papierów z kartami w swoich pracach. Zwykle cytaty na nich umieszczone niosą ze sobą wiele motywacji i pozytywnej energii :) 

W pracach użyłam: 

     Allo Allo - LE BISTRO


Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :) 

Sara





6 komentarzy: