poniedziałek, 13 czerwca 2016

Believe...

Witajcie!

Znowu pokusiłam się, by zrobić dla Was LO...
bo obok tego zdjęcia nie mogłam przejść obojętnie ;)
To niezwykle magiczne i pełne tajemnicy spojrzenie
 po prostu mnie zaczarowało...mmm


By nie odwracać uwagi od fotografii wybrałam białe tło.
Idealnie do tego nadaje się papier kraft od Rzeczy z papieru.
Ma on idealną gramaturę ( 300 g/m2 ) do pracy z mediami.
Nie odkształca się, nie przemięka 
i znosi naprawdę sporo mediowych zabiegów :)


Karton zabezpieczyłam przezroczystym gesso,
by móc bez problemu zmyć niechciane i przypadkowe chlapnięcia.
Następnie stworzyłam teksturę nanosząc przez maski
pastę modelującą, satynową pastę strukturalną od Daily Art,
brokatową pastę teksturalną od Cosmic Shimmer
oraz błyszczące żel medium zmieszane z Shiny Powder.


 Następnie pędzelkiem rozprowadziłam różne mgiełki
i całość pochlapałam tuszami Splash!
Tekturki także potraktowałam tym gęstym tuszem ;)
Kolejnym krokiem było stemplowanie i przyklejenie kompozycji.
Do jej uzupełnienia wykorzystałam wycinane dodatki od K&Company
Znajdziecie tam dekory wycięte z kartonu, z folii 
oraz plastikowe, wypukłe i wytłaczane dodatki. 


 Kwiat to efekt moich pierwszych zmagań z foamiranem,
którego szeroki wybór kolorystyczny znajdziecie w essowym sklepiku.
Nie powiem, żebym była jakoś specjalnie z niego zadowolona ;)
Na pewno jeszcze się nie zniechęcam i podejmę kolejne próby ;)
Wybrałam biały foamiran i zabarwiłam go kredowym tuszem od Primy
rozprowadzając go nawilżoną, niemowlęcą chusteczką.
Brzegi przyciemniłam czarnym tuszem i obrysowałam tuszem Splash!


Na koniec dodałam kryształki i półperełki
oraz kropeczki brokatu w kleju od Creative Expressions.

 

Mam nadzieję, że udało mi się choć trochę oddać 
bollywoodzki klimat tej fotografii...
a Was...uwieść kontrastową i błyszczącą jego oprawą ;)))

MATERIAŁOZNAWSTWO:

Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Oniemiałam... To jest genialne!! Te kolory, faktura, wszystko idealnie zgrane... Dominiko warsztaty w Krakowie- proooszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda z całego serducha ❤ do Krakowa daleko a ja póki co całkowicie uziemiona jestem...może kiedyś będą bardziej sprzyjające okoliczności 😌

      Usuń
  2. Szczęke zbieram z podłogi. Niesamowity klimat i kolorystyka. Zdjęcie w tej oprawie jeszcze bardziej przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, serdecznie dziękuję za słowa uznania dla mojej pracy 😌

      Usuń
  3. WOW! Ale magia i egzotyka, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodziło 😀 dziękuję serdecznie ❤

      Usuń
  4. Nie tylko spojrzenie jest magiczne. Ten layout jest wprost czarujący!

    OdpowiedzUsuń