środa, 1 czerwca 2016

Urodzinowy test produktów - część 1

Witajcie urodzinowo :)

Dziś na blogu prezentujemy pierwszą z trzech klientek, które przez rok pracy naszego sklepu dokonały największej ilości zamówień.
Zwyciężczynią została

Renata Sobańska

autorka blogu Karteluszki Reni.




Zapraszamy na jej recenzję :)

* * * * *

Witajcie :)

Dziękuję właścicielce Lidzi za nagrodę, jestem miło zaskoczona :)

Pracę wykonałam ze wspaniałych paierów najnowszej kolekcji UHK Loft Herbs.
Papier jest rewelacyjny i ma świetną kolorystykę, dzięki czemu może być wykorzystany w pracach o różnej tematyce. 


W pracy użyłam kwiatki Wild Orchid Craft - Open Roses - kolory jesieni w trzech rozmiarach - 15, 20 i 25 mm. Świetnie do siebie pasują, a to, że są różnej wielkości sprawia, że cała kompozycja staje się bardziej naturalna. 


Oczywiście nie obyło się bez essowych tekturek ;)



Baza i pudełko, w którym znalazła się kartka, to ostatnio moje ulubione produkty.
Pudełko jest perfekcyjnie zbigowane, doskonale się składa, a okienko pozwala na pozostawienie go bez dodatkowych ozdób.


Gorąco polecam produkty, które otrzymałam. Czerpałam ogrom przyjemności podczas pracy z nimi :)

Pozdrawiam :)

Renia

9 komentarzy:

  1. cudna praca i fajna recenzja , zachęcasz do kupna pudełek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. A co do pudełek-nie zastanawiaj się, od kiedy je mam, zniknął mój problem opakowań kartek, są prosto mówiąc, rewelacyjne ;)

      Usuń
  2. prześliczna kartka i prezentacja produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wykorzystane produkty. Śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, produkty warte posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja kartka, inna niż wszystkie ślubne oglądane do tej pory. Pomysł z tagami super.

    OdpowiedzUsuń