sobota, 7 stycznia 2017

exploding box z tortem/ exploding box with a cake


Witajcie!
Nowy Rok przywitam urodzinowym exploding boxem z pięknym essowym tortem. Całość w pięknych odcieniach błękitu i brązu z nowej kolekcji Lemoncraft "Gossamer blue".

Hello!
I welcome the New Year with an exploding box with a beautiful Essy-floresy cake. All in blue and brown from new fabulous collection Lemoncraft "Gossamer blue".





Lubię klimat vintage dlatego potuszowałam i potargałam brzegi papieru.

I like vintage style so I distressed edges of paper.



Essowy tort jest bardzo dekoracyjny. Poskładany prezentuje się fantastycznie. 

The Essy-floresy 3D cake looks fantastic.



Zdecydowałam się jednak nadać tekturkom trochę koloru. Użyłam do tego perłowej farby akrylowej, brązowego i niebieskiego tuszu i wosku.

I decide to add some colour to the chipboard, I used acrylic pearl paint, brown and blue distress and brown wax.


Trochę detali.

Some details.






Użyłam /  I used:

Klej MagicGossamer Blue 03          

Pasta woskowa - brąz        

Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Piękny elegancki box z czekoladowym tortem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tort polecam serdecznie :)

      Usuń
  2. Śliczny box, bardzo klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kolorystyka. Taka Twoja Kasiu. Tort chce się schrupać. Piękny box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko! Zdecydowanie moja kolorystyka, papiery trafiły w moje gusta a tort jest fantastyczny- sam w sobie już mega ozdobny :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa kolorystyka. Taka Twoja Kasiu. Tort chce się schrupać. Piękny box.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ten torcik wygląda jakby rzeczywiście był z czekolady :-) A do tego ta czekoladowa różyczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zdecydowanie jestem miłośnikiem czekolady ;)

      Usuń
  6. cudny boxik, a tort fajna alternatywa dla papierowych wypieków :D smakowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torcik świetnie się nadaje do zmediowania, sam papier nie wytrzyma takiej ilości farb.

      Usuń
    2. o super, fajnie wiedzieć, dzięki za info

      Usuń
  7. Ładny boxik...śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tort jak mniemam czekoladowy? ;) nie wpadłabym na taki kolor...i właśnie dlatego do Was zaglądam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie czekoladowy z odrobiną niebieskiego lukru- tak żeby do papierów pasowało ;)

      Usuń
  9. Ależ cudo. Torcik przepięknie wypieczony i wypieszczony. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dużo farby i dużo frajdy- można popuścić wodze wyobraźni i "upiec" co komu w duszy gra :)

      Usuń