niedziela, 21 maja 2017

Ślubna kartka

Kartka ślubna w rozmiarze A6, w pionie. Bardzo lubię taki właśnie układ, ponieważ kompozycja ma dobre proporcje. 
Wykorzystałam papier z kolekcji Lemoncraftu - Tylko mnie kochaj, która idealnie nadaje się na takie okazje. Ja często sięgam po te papiery, bo nigdy się na nich nie zawiodłam. Są wprawdzie bardzo różowe, ale ten odcień jest delikatny i ładnie się prezentuje. 

Wedding card in size A6, vertical. I really like this arrangement because the composition have good proportions.
I used paper from the Lemoncraft collection - Only love me, which is ideal for such occasions. I often reach for these papers because I never failed on them. They are very pink, but the shade is gentle and it looks very nice.


Do ozdobienia kartki wykorzystałam grafikę, która można nabyć tutaj.

To decorate the card I used graphics that can be purchased here.



Kwiaty widoczne na zdjęciu na stałe zagościły w naszej ofercie i systematycznie uzupełniamy asortyment. Cieszą się wielkim powodzeniem i czasem trzeba trochę poczekać na nową dostawę. Na temat tych kwiatów pisałam już w kilku poprzednich postach. Polecam je, bo sama chętnie ich używam i widać to na moich pracach. Wykonane są z papieru bardzo dobrej jakości i jak widać na zdjęciach są perfekcyjnie zrobione.

The flowers as you can see in the picture permanently occured in our offer and systematically complement the assortment. They enjoy great success and sometimes you have to wait a bit for a new delivery. I wrote about these flowers in several previous posts. I recommend them because I am use them very often as you can see it on my work. They are made of very good quality paper and they are perfectly done.


Prosta kompozycja, ładne papiery, ciekawa grafika i trochę zielska - nie potrzeba nic więcej!
 Inspirujcie się i pozwalam powielać kompozycję.
 Będzie mi bardzo miło, jeżeli pracę zliftujecie i pochwalicie się. Zaznaczam, że jest to propozycja dla osób mających adres do wysyłki w Polsce.
 Najlepszy moim zdaniem lift nagrodzę małą niespodzianką.
Linkujcie swoje prace do "żaby" pod tym postem do dnia 20.06.2017
Wyniki ogłoszę 21.06.2017

Simple composition, nice papers, interesting graphics and a little weed - no more need!
  Inspire and I allow you to duplicate the composition.
  I will be very happy if you show me your work. 
I note that this is a proposal for people who have an address for shipping in Poland.

  The best in my opinion lift will reward a little surprise.
Link your work to the "frog" under this post until 20.06.2017
Results will be announced 21.06.2017









Użyte materiały:
Used materials:


  
  



10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Te mam akurat ten papier i jest świetny. A młodzi na grafice są genialni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy. Zapraszam do liftowania.

      Usuń
  2. Super kartka. Z przyjemnością spróbuje ja zliftowac. 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czekam z niecierpliwością na efekty liftu.

      Usuń
  3. Piękna i zabawna kartka.
    Ciekawe wyzwanie liftowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie liftowałam kartek. Czy moja kartka też miałaby być ślubna, czy chodzi o zainspirowanie się układem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być ślubna, powielamy kompozycję kartki.

      Usuń
  5. After looking at a handful of the blog posts on your site, I seriously appreciate your technique of writing a blog.
    I saved it to my bookmark website list and will be checking back soon.
    Take a look at my website as well and tell me how
    you feel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Good post! We are linking to this great content on our
    site. Keep up the good writing.

    OdpowiedzUsuń