piątek, 9 marca 2018

Baletnica na albumie

Witajcie!

 Dziś mam dla Was mediową okładkę albumu. Wykorzystałam w jej wykonaniu powiększoną wersję baletnicy oraz wyciskane w foremce leciutką masą, skrzydełka i piórka. Wszystko dzięki temu jest delikatne i nie obciąża całego albumu pomimo dość rozbudowanej kompozycji.










Pozdrawiam




Pasta piaskowa gruboziarnista SeeArt 120 mlRAINBOW COLOR - Sky Blue - błękit  Farba podkładowa biała SeeArt 120 ml
Baletnice #1 - tekturka do scrapbookinguPasta śnieg SeeArt 120 mlKolekcja Royal - ramka #1 - tekturka do scrapbookingu 
Baza albumowa 20x20 cm, 10 kart, duża sprężynaKwiatki Magnolia - białe

5 komentarzy:

  1. Wow! Ale fajny efekt dała pasta piaskowa. Jestem zachwycona. Mimo, że kolorystyka nie moja ulubiona 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pasty piaskowe i gruboziarniste oraz wszystkie media do postarzania oraz woski gorąco polecam. Dają niesamowite efekty. Ostatnio je testujemy i się z lekka chyba uzależniłyśmy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Takie uzależnienia to ja pochawalam 😉 Właśnie widziałam kolejny tego dowód w inspiracji do wyzwania. Cudne zbliżenie tam wyszło.

      Usuń
    3. Ups :))) I myślę, że to nie koniec... ;) Dobrze, że akceptujesz moje uzależnienie :))))

      Usuń
  2. Fantastyczne kolory. Przepiękna okładka.

    OdpowiedzUsuń