środa, 21 marca 2018

Wielkanocna dekoracja



Witam serdecznie:)

W dzisiejszej inspiracji mam dla Was wielkanocną ozdobę. Do jej wykonania wykorzystałam zajączka, królika oraz jajko, które połączyłam w całość używając wiele mediów w jej tworzeniu.

Wszystkie te ozdoby jeszcze niedawno gościły na półkach naszego sklepu. Jestem bardzo ciekawa jak poradziliście sobie z ich ozdobieniem, więc serdecznie Was zachęcam do podlinkowania Waszych prac w komentarzach, które z ogromną radością zobaczę:)










Użyłam

Wosk złoto królewskieTusz rysunkowy Renesans biały Tusz Renesans czarny 


Mgiełka Daily Art - błyszcząca - perłowa zielonaMgiełka Mixed Media Vintage Spray, jasno-fioletowy Masa pumeks Renesans 125 ml
       












Bluszcz - tekturka do scrapbookingu             


Pozdrawiam Serdecznie:)


6 komentarzy:

  1. przepiękna dekoracja fantastyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ozdoba. Cudne kolory i faktury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby razem z nimi przykicała równie piękna i kolorowa wiosna 😊

    OdpowiedzUsuń