środa, 15 sierpnia 2018

O poranku.....

Witajcie,

o poranku marzę o kawie. Jaką lubię najbardziej? Taką z dużą ilością mleka, delikatną, bez cukru. Bez tego nie potrafię rozpocząć dnia ;)

Tworząc shaker box  z kubkiem od razu wiedziałam jaką kartkę stworzę. I w końcu powstała :) Oczywiście z kawą - to właśnie mieloną kawę wsypałam do środka, dzięki czemu kartka smakowicie pachnie :)




Drugi pomysł, którym się chcę dziś podzielić to shaker box z parasolką i oczywiście napisem "Samych pododnych dni". Kartka w mocnych energetycznych kolorach, pełna lata.




Praca z shaker boxami jest prosta i przyjemna, i co najważniejsze zajmuje tylko kilka chwil :)

Materiały:

  

  

  

Miłego dnia :)


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te shakery :) przywiozłam kilka z Wrocka i jeszcze czekają na odpowiednią okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) miło mi :) koniecznie pochwal się tym co zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne, a pomysł z kawą bardzo mi się podoba. Idealna kartka dla kawosza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystane shakery. Kartki pięknie się prezentują.
    A ta z kawa musi niesamowicie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca ,jak była promocja w waszym sklepie to sobie nakupiłam dużo tekturek i wasze papierki.Macie najlepsze promocje z których chętnie korzystam.

    OdpowiedzUsuń