wtorek, 25 lutego 2020

Album Vintage damasks

Witajcie:)
Dzisiaj przychodzę do Was z albumem, który wykonałam z myślą o bardzo wyjątkowej osobie:) Zrobiłam go z essowej kolekcji papierów Vintage damasks. Ozdobiony tekturkami z kolekcji Cletic, które pokryłam czarnym gesso oraz woskiem  .
Uwielbiam stemple, więc nie mogło ich zabraknąć w tej pracy. Wykorzystałam te z moich ulubionych od Primy, m.in.motyl zarówno by ozdobić wnętrze jak i okładkę albumu.
Mam nadzieję ,że osobie którą obdaruję album się spodoba :)










Wykorzystane materiały
Vintage damasks 03 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 04 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 02 - papier do scrapbookingu  
Kolekcja: Celtic  - border 2 szt. - tekturka do scrapbookinguVintage damasks 01 - papier do scrapbookingu Kolekcja: Celtic  - ramka kwadratowa 2 szt. - tekturka do scrapbookingu
Gesso czarne SeeArt 120 ml

3 komentarze: