środa, 5 lutego 2020

Exploding box prawie świąteczny w wersji vintage & shabby

Dzień dobry.

Dzisiaj dawno nie widziany w moim wykonaniu shadow box. Bardzo podoba mi się ta forma kartki, jednakże za każdym razem gdy zasiadam do takiego projektu mam wrażenie, że nie podołam zadaniu. Mnogość ozdób w małych kwadracikach troszkę mnie przeraża, choć to tak na prawdę mini lo`ski. A z lo`sami problemu nie mam. Hmm... Jednakże gdy zobaczyłam najnowszą kolekcję Craft O Clock nie mogłam się powstrzymać i doszłam do wniosku, że to właśnie forma explodującego pudełka będzie dla niej najodpowiedniejsza. I tak, wycinając mnóstwo elementów, tuszując lekko brzegi kartoników i uzupełniając całość tekturkami essowymi stworzyłam projekt z którego jestem w pełni ukontentowana. A Wam jak się podoba?











W pracy wykorzystałam:

Napisy Chwytaj Chwilę 06 - arkusz dodatków do wycinaniaHummingbird song - zestaw papierów scrapbookingowych 30,5 x 30,5  Hummingbird song - arkusz dodatków do wycinania
Sizal naturalnyZegar dworcowy - tekturka do scrapbookingu Exploding box - kraft - Goatbox
Sznurek lniany bielonyEski - ramka 1 - tekturka do scrapbookingu Hello lovely - Ramka z zawijasami okrągła - tekturka do scrapbookingu
Wstążka lniana miętowa


Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Świetnie połączyłaś tę kolekcję papierów z essowymi tekturkami :) Wyszedł mega box :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, ulżyło mi, że mój chytry plan się powiódł i efekt jest ok. Dziękuję za odwiedziny. 😀

      Usuń
  2. Przepiękny box, wygląda wspaniale i efektownie, jest urzekajacy i bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za piękne słowa uznania. Pozdrawiam Ciebie serdecznie. ☺️

      Usuń