środa, 23 marca 2016

Zimowy domek w wiosennej odsłonie

Dziś chciałabym Wam pokazać wiosenne podejście do naszego zimowego domku 3D.

Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia Lidia pokazywała na blogu te domki w zimowej odsłonie. Ja dziś postanowiłam nadać im klimatu aktualnie obowiązującej pory roku :) Mam nadzieję, że mi się to udało...



Rolę zielonej trawki wokół domku pełni u mnie papier Galerii Papieru  z nowej cudnie wiosennej kolekcji Lilie Polne (arkusz 03). Ścianki okleiłam papierem z arkusza 01, a daszek to Lilie Polne 02.


Domek rozbieliłam gdzieniegdzie białym splashem, płotek pomalowałam białą akrylówką, a choinkę i zielone akcenty na domku zrobione są akrylówką w odcieniu zielonym wiosennym.



Skoro wiosna, to muszą być - obowiązkowo - kwiaty. Kwiaty widzicie na dachu domku i "w ogródku" ;) Daszek ozdobiony jest też kryształkami, które pracę cudnie rozświetliły :)




Pozdrawiam :)



Produkty:




5 komentarzy: