niedziela, 23 kwietnia 2017

Happy memories

Cześć,

na dziś zrobiłem layout niemediowy z wykorzystaniem papierów Scrapberry. Ich kolorystyka tak mi się podoba, że nie mogłem im się oprzeć.

Hello,

for today I've made a layout and I used for that Scrapberry papers. This papers have amazing colors and I couldn't resist them.


Bazę zrobiłem z dwóch arkuszy papieru sklejonych ze sobą. W jednym z nich zrobiłem dziurę i trochę naddarłem brzeg. Kompozycję pod zdjęciem zrobiłem z elementów wyciętych z dużych arkuszy.

The base I've made with two sheets of paper glued together. In one of them I made a hole and rolled the edges. Under photo composition I made with elements cutted from another sheets of papers.




Użyłem: / I used:






Pozdrawiam,

Best wishes,




6 komentarzy:

  1. Ciekawy. Fajny efekt z rozdarciami

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdarcia przyciągają uwagę 😊
    Czy linijka miała symbolizować fakt, że szczęścia nie da się zmierzyć?😊 A zegary nawiązują do "carpe diem"? 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!
    podobają mi się te rozdarcia papieru, wygląda jakby od wewnątrz layout eksplodował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszedł efekt rozdarcia. Całość komponuje się swietnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdarcia super! W pierwszej chwili myślałam że to taki papier... 😂!
    Świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie da się ukryć, że od czasu drewnianej linijki sporo upłynęło czasu, ale żeby tak od razu walić między oczy... ;) świetna kompozycja i cała reszta... :)

    OdpowiedzUsuń