piątek, 25 maja 2018

Rocznica ślubu-BOX

Witajcie Kochani. Dziś chciałam Wam pokazać boxa którego stworzyłam z okazji rocznicy ślubu bliskich mi osób. Jako ,że fioletu w ich domu jest bardzo dużo postanowiłam ,że ten właśnie kolor będzie zdecydowanie dominował w całej pracy. Myślę ,że kraftowa baza i dodatki fajnie wsólgrają z fioletem. Zerknijcie.



Rocznica ślubu to szczególny moment . Dzień wspomnienia tego jedynego dnia gdy stało się z ukochaną osobą na ślubnym kobiercu. Nie mogło więc zabraknąć w boxie serc i tortu . Te cudne serduszka ,zawijaska po lewej jak i dwa tekturkowe koła z których stworzyłam tort znalazłam w przuroczej gratisowej paczuszce która była dołączona do zamówienia. Zawsze się cieszę przeogromnie bo można znaleźć w niej fantastyczne rzeczy, a herbatki są wyjątkowo pyszne ;). Wiec z ogromną radością użyłam ich w moim projekcie no poza herbatką bo ta oczywiście trafiła do brzucha (hehe)  ;)  




i troszeczkę z dalsza w całej okazałości ;)


Na lewym skrzydełku boxa zrobiłam owieraną książeczkę ze zdjęciami. Wybaczcie ,że nie pokażę Wam jej otwartej ale pozostawię ich buzie schowane :)  na dolnej karcie stworzyłam mini wodospad z napisem "sealed with a kiss" pojawiającym się kolejno na kartach. Po prawej stronie znajduje się okniennica z zegarem ,a u góry cytat. Wszystkie napisy które wykorzystałam w boxie znaleźć można na karcie z naklejkami od 13arts "HIS&HERS". Uwialbiam te ich naklejki polecam ogromnie. Przecudny dominujący papier pochodzi z kolekcji "Love in bloom" od  Piątku Trzynastego oczywiście. 





Mam nadzeję ,że Moja fioletowa propozycja na rocznicę ślubu przypadnie Wam do gustu.. Ściskam mocno , przyjemnego dnia ! ;)

Do stworzenia boxa użyłam: 

    


    

 



oraz:
-Ayeeda Mists Chalk-fiolet
-cudne różne tektureczki znalazłam w gratisowej niespodziance ;) 
-naklejki 13arts "HIS&HERS"



10 komentarzy:

  1. Trochę mroczny :) pierwsze skojarzenie to ślub w stylu gotyckim .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję za opinie.:) Zauważyłam, że dużo osób obawia się fioletów ,a przecież są takie piękne. Zdjęcia robiłam w szczytowej godzinie na dworze.. Więc przez słonko kolor jest też intensywniejszy.

      Usuń
    2. Masz rację fiolety są cudne, mój blog np. też jest fioletowy :) uwielbiam ten kolor.
      Ja mam z problem z czerwienią i fioletem jak robię zdjęcia, te kolory u mnie zawsze są przekłamane.

      Usuń
  2. ja uwielbiam fiolety więc boxik wyszedł fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box. Może rzeczywiście na pierwszy rzut oka lekko mroczny.
    Ale ten fiolet jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :* uwielbiam bawić się kolorami.. Dużo osób jednak woli delikatna kolorystykę i tylko w niej się obraca.

      Usuń
  4. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło ślicznie,osobiście lubię jasne kolorki ale każdy robi jak uważa,fioleciki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.. No jasne kolorki są takie neutralne i delikatne.. Jednak fiolet nie zawsze każdemu pasuje <3

      Usuń