poniedziałek, 7 maja 2018

Violet Love..


Hejo Hejo kochani ;) Ostatnio chodzą za mną prace które zawierają jakieś miłe słowa, pełne romantyzmu i miłości. Teraz jest tyle przecudownych kolekcji które aż się proszą żeby stworzyć z nich coś takiego od serca dla serca. Na swoją kartkę wybrałam właśnie taką prześliczną kolekcję Violet Love od studio75 która aż kusi swoimi kolorami i mnóstwem dodatków. Odrazu przyciągnęła moją uwagę i stwierdziłam ,że musze ją mieć i stworzyć kartkę z jakimś miłym wyznaniem. Muszę Wam powiedzieć ,że wśród kart z dodatkami naprawdę jest w czym wybierać i można stworzyć wiele świetnych prac, a kolorystyka no cóż jak dla mnie świetna ;) Mam nadzieję ,że Wam też przypadnie do gustu i sięgnięcie po nią na essowe półki. Tymczasem zapraszam Was do zerknięta na kartkę ;) 


i troszeczkę bliżej ;) 






Do stworzenia kartki użyłam :

 
   

 



-mgiełka AYEEDA MISTS PEARL- fioletowa



Miłego dnia. Buziaki ;)


4 komentarze:

  1. prześliczna kartka , cudna kolorystyka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń