wtorek, 21 maja 2019

Mediowe karty ATC inspirowane pisaniem, listami i kolorami

Cześć :)

Dzisiaj mam dla Was mediową inspirację.

Przygotowałam karty ATC inspirowane pisaniem, starą pocztą, klimatem dawnych czasów, kolorami i farbami. Utrzymałam je w takim starym stylu. Pomogła mi w tym pasta pozłotnicza Renesansu i farby akwarelowe oraz niezastąpione czarne gesso.

Lubicie stare klimaty? Ja uwielbiam, dlatego nie mogłam sobie odmówić pracy w tym stylu!
Uwielbiam przedarty papier pomalowany farbami, bo ciekawie wygląda i pomaga stworzyć w pracy całą kompozycję!

Chciałabym też bardzo polecić farby Renesansu - są świetnej jakości!













WYKORZYSTANE PRODUKTY: 

Renesans - Pasta Pozłotnicza - Złoto dukatowe










1 komentarz:

  1. i już wiem co to błękit paryski . Bardzo interesująca inspiracja . Puzzle łączą się w całość

    OdpowiedzUsuń