sobota, 25 maja 2019

Ślubny exploding box

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam ślubny exploding box. W jego centralnym punkcie umieściłam niewątpliwie moją ulubioną przestrzenną tekturkę- musicie przyznać, że jest na tyle urokliwa iż nie potrzebuje zbyt wielu dodatków. Papierowo wykorzystałam kolekcję Hello Lovelly w połączeniu z It's me. Ścianki boxa ozdobiłam serduszkami które są dołączone do ramki.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Hello lovely 04 - papier do scrapbookinguExploding box 10 cm - biaÅ‚y Hello lovely 01 - papier do scrapbookingu

Para mÅ‚oda pod pergolÄ… 3DIt's me 04 - papier do scrapbookingu Hello lovely - Ramka na pudeÅ‚ko z sercami - tekturka do scrapbookingu

Kwiatki cynia - różNapis - W dniu Å›lubu 1 - tekturka do scrapbookingu GaÅ‚Ä…zki jagód z krysztaÅ‚kami - biaÅ‚e

1 komentarz:

  1. Zwykle boxy ślubne są przepełnione dodatkami, a tu skromnie pod tym względem, co nie znaczy wcale gorzej. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń