poniedziałek, 27 maja 2019

Tego jeszcze nie było

Dzień dobry.

Dzisiaj projekt jakiego na essach jeszcze nie było. Wpadło bowiem w moje ręce zniszczone zębem czasu lustro. Było czarne i miejscami zardzewiałe. Dlatego też umalowałm je na biało, nałożyłam warstwę srebrnej folii i pomalowałam delikatnie tuszami alkoholowymi. Ponieważ lustro ma mnóstwo zawijasków, było to lekko utrudnione i czasochłonne zadanie. Jednak efekt jest dość zadowalający jak na pierwszą tego typu pracę. I choć przyznam, że lustro wisi już kilka dni w łazience to czuję pewien mediowy niedosyt i chyba jeszcze coś przy nim pokombinuję. Tymczasem przedstawiam Wam lustro vol.1







W pracy wykorzystałam:

Pinceta Nellie's ChoiceGesso biaÅ‚e SeeArt 120 ml Paletka do farb prostokÄ…tna 23,5x16,5
AURA - solvent - cleaner 15mlKlej do zÅ‚oceÅ„ 60 mlPÄ™dzel syntetyczny - pÅ‚aski #40  Lakier do zÅ‚oceÅ„ 120 ml

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Ależ piękne lustro 😍 Rewelacyjna "patyna" wyszła! Ja bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Mnie jednak coś korci 😁 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Tak myślałam, że jak na Ciebie to "skromnie" ;)

      Usuń