czwartek, 25 lipca 2019

Ślubny pop up box

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę w formie pop up box z okazji ślubu. Do jej wykonania użyłam papierów Sweet Time od Craft & You Design. Wykorzystałam essowy border, który umieściłam na bocznych ściankach, natomiast z przodu napis "love".
W centralnym punkcie wspaniale sprawdziła się tekturkowa pergola oraz kwiaty wycięte z tej samej kolekcji papierów. Serdecznie polecam Wam pracę z taką formą kartki.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Bordery - ornament 2 - tekturka do scrapbookinguPara Å›lubna z pergolÄ… - tekturka do scrapbookingu Napis Love - tekturka do scrapbookingu

Sizal naturalnyListki wiosenne - tekturka do scrapbookingu Sweet Time - duży zestaw papierów do scrapbookingu
Taśma dystansowa - 1 mm

4 komentarze:

  1. Super zastosowanie pergoli :) urocza i klimatyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pamiątka! Długo może cieszyć oko nowożeńców stojąc na półce 😊
    Kilka miesięcy temu robiłam tę formę kartki w wersji urodzinowej i bardzo sympatycznie wspominam pracę przy tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) taka forma kartki wydaje mi się też bardzo praktyczna...zawsze można złożyć na płasko:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń