środa, 4 września 2019

Gościnna Projektantka - Kasia

Witajcie,

bardzo się cieszę, że dostałam możliwość zaprezentowania się na Essowym blogu. Mam na imię Kasia, w scrapowym świecie funkcjonuję jako Kabis. Prywatnie jestem mamą pięcioletniej Milenki i trzyletniej Izy oraz żoną wspaniałego człowieka:) Moja przygoda z papierem zaczęła się siedem lat temu właśnie przez mojego męża, a dokładniej przez nasz ślub;) Wtedy otrzymaliśmy dwie piękne kartki autorstwa Rudlis. Zawsze miałam słabość do ręcznie robionych rzeczy, więc te kartki bardzo mnie zaciekawiły. Zaczęłam szukać w internecie informacji na temat scrapbookingu, zaczęły się pierwsze zakupy, potem kolejne, kolejne, kolejne.... no i przepadłam :) 






 W zdecydowanej większości wykonuję kartki, chociaż od czasu do czasu próbuję zrobić coś w innej formie. Sama nie wiem jak określić mój styl, czasem nazywam go po prostu prostym:) W moich pracach często wykorzystuję tekturki. Korzystam tez z gotowych kwiatów, chociaż te foamiranowe bardzo mi się podobają, i jak tylko mam czas, staram się jakieś skleić (a tego czasu chronicznie mi brakuje). Ostatnio bardzo polubiłam wycinać różne elementy z arkuszy papierów.




Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę na chrzest z wykorzystaniem tego arkusza papieru. Pokochałam ten delikatny wzór:)


 Zapraszam na mojego bloga https://kabis-kartki.blogspot.com/


Pozdrawiam,
Kasia


6 komentarzy: