piątek, 27 września 2019

Świąteczna w pudełku

 Cześć 
Dzisiaj trochę wcześniej niż co roku przychodzę z pracą Świąteczną.
W szkole mojego syna Panie poprosiły mnie o wykonanie kartki dla Prezydenta Miasta.
Dlatego właśnie zajęłam się tematem wcześniej ;)
Użyłam do jej wykonania wielu Essowych tekturek.


Bazy pudełka z okienkiem oraz papieru tym razem martki Craft'o'Clock. 

Jak widzicie nasze tekturki idealnie wpasowały się w klimat papieru.

Nadały wyrazistości i wartstowowsci pracy. 

Serdecznie pozdrawiam
DT Pati

Jeśli mój post Ci się podobał będę wdzięczna za komentarz;)

Do wykonania pracy użyłam 









4 komentarze:

  1. Świetna praca, u mnie już powoli na biurko wkradają się też papierki świąteczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja już coraz częściej się z nimi widuję. Koniec września to dobry czas by zacząć robić święta

      Usuń
  2. Super kartka, bardzo podoba mi się ta kolorystyka :) Coś innego niż czerwień i zieleń :)

    OdpowiedzUsuń