poniedziałek, 23 września 2019

Nie do końca Christma`ssowa kartka

Dzień dobry.

Dziś kartka w wersji mini, bo wykonana tylko wykrojnikiem. Do tego znalazła się na niej nowa tekturka z kolekcji Christma`ssowa, którą znajdziecie w dziale nowości. Jednak moja karteczka choć lekko przywodzi na myśl śnieżne klimaty, ma uniwersalny charakter dzięki ozdobnej formie i kwiatkom, które zrównoważyły charakter tekturki.




W pracy wykorzystałam

Róża biaÅ‚a - zestaw kwiatów tekstylnych z liśćmi Kolekcja: Christma'ssow - Border 2 szt. - tekturka do scrapboookingu Vintage damasks - zestaw papierów do scrapbookingu
Renesans Żel 3d Heavy Body mat 125 mlKalka technicna A4 90g Canson
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. No proszę :) Jaki piękny minimalizm :) Bardzo mi się podoba przesuwanie kolejnych warstw po okręgu i podbarwienie akwarelką. (Tak mnie ciekawi-po prostu pomazałaś farbką po wycięciu czy jakieś bardziej skomplikowane zabiegi czyniłaś?)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nic nie robiłam. Nie wiem czy to przez wykrojniki czy przez stare płytki ale to przebił po prostu kolor odwrotnej strony tego papieru. 😏 Ale podobało mi się to delikatne wybarwienie więc zostawiłam tak jak wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. :) Nawet płytki współpracujące przy tworzeniu ;)

      Usuń