wtorek, 5 listopada 2019

Exploding boxy dla bliźniaczek

Witajcie:)
Chciałam podzielić się z Wami boxami jakie miałam przyjemność zrobić dla bliźniaczek z okazji ich urodzin:) Wykorzystałam zachomikowaną kolekcję papierów od UHK Gallery On My Owl. Wieczka pudełek ozdobiłam naszymi firmowymi tekturkami shaker box- słodką babeczką oraz ramką z balonikami w kształcie serduszek. Dziewczynki bardzo lubią sport i czynnie go uprawiają, więc środek boxów bardzo spersonalizowany. Wykorzystałam również ramkę "Happy", która idealnie pasuje do ścianki boxa o wymiarach 10x10x10cm.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Urodziny - W dniu urodzin 3 szt. - tekturki do scrapbookinguBaza Shaker box - Babeczka - tekturka do scrapbookingu Baza Shaker box - baloniki puste
Ramka Happy - tekturka do scrapbookingu Mikrokuleczki  - niebieskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz