czwartek, 7 listopada 2019

Zimowa karteczka

Dzień dobry.

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam prostą karteczkę. 

Podstawa to papier kraft w kolorze białym lub kremowym, przepuszczony przez maszynkę w folderze do wytłaczania. Następnie przy pomocy tuszy i gąbeczki wycieniowałam wybrzuszone elementy, tak by uzyskać głębię i podkreślić wzór tłoczenia. Folder do tłoczenia, którego użyłam miał od razu wtopiony wykrojnik, więc postanowiłam w "okienku" zrobić brokatową plamkę. Użyłam splasha ale klej i brokat spiszą się równie dobrze. 
Przy pomocy pianki dystansowej nakleiłam element na bazę. Dodatki to śnieżynki z wykrojnika i śliczna essowa gwiazdka  z napisem, która potraktowałam białą farbą.
Śnieżynki z papieru można zastąpić essowymi tekturkami śnieżynek, których rożne rozmiary znajdziecie w sklepie.









W pracy wykorzystałam

Kolekcja: Christma'ssow - Gwiazdki 3 szt. - tekturka do scrapboookinguPapier kraft 30x30 - biały Taśma dystansowa - 1 mm 
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz