sobota, 23 listopada 2019

Kwiatowo- wycinankowy blejtram

Dzień dobry.

Otaczają nas zewsząd już zimowe i świąteczne projekty, prawda? Piękne i skrzące a mnie mimo wszystko zachciało się wiosny. I tak, któregoś wieczora... kocyk, herbatka, serial, nożyczki i arkusz z pięknymi wiosennymi kwiatami Scrap And Me. Cięłam i cięłam, wrzuciłam do woreczka i czekałam na wenę. Nadeszła innego wieczora kiedy przemalowałam starą akwarelową pracę na czarno z dodatkiem błyszczącego medium z efektem miki. Następnie dałam szablon, który również pomalowałam na czarno by wydobyły holograficzne kolory farb. Następnie ułożyłam kompozycję z pokolorowanych metalowych elementów i wyciętych kwiatów. Trochę spryskałam gesso i gotowe. :)







W pracy wykorzystałam

Maska - In my gardenAyeeda Medium - Gesso Czarne Podobrazie Renesans 18x14 
Serwetka okrągła 1 - dekor metalowy 4,6 x 4,6 mmMeadow Impressions Flowers - papier do scrapbookingu












Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Ajajaj! 😍 Wróciła Magda mediująca :) Rewelacyjne zgranie pastelowych kwiatów i ciemnego tła 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym stwierdzeniu jest niewątpliwie. 😀 Tęskni mi się za mediami i to bardzo. Dziękuję za odwiedziny. 😘

      Usuń
  2. Wspaniała praca :) super jest to czarne tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Te farby właśnie ciemnego tła potrzebują żeby zabłysnąć. A i pastelowe kwiatki fajnie kontrastują.

      Usuń