poniedziałek, 23 grudnia 2019

Latarenka

Dzień dobry.

Dziś mix mediowa latarenka na zakończenie roku. Mój ulubiony czas , to ten gdy zapalam świeczki, drobniutkie światełka, daję kilka kropelek aromatu do kominka i wtulona w kocyk rozkoszuję się ciepłem. Lampionik , który dziś wykonałam do przeurocza tekturka 3d którą zapewne kojarzycie już z asortymentu sklepu. Jedyne co trzeba z nią zrobić to nadać jej odrobinkę koloru, ja wybrałam biel i turkus oraz odrobina brokatu. Całość skleiłam na gel medium bo uważam, że to najlepsze medium do sklejenia tekturek na wieki.

Korzystając z okazji, dziękuję Wam za kolejne wspólnie spędzone miesiące i dziesiątki inspiracji, które mogłam dla Was stworzyć. Życzę Wam wspaniałych chwil spędzonych w rodzinnym gronie oraz szampańskiej zabawy w sylwestra.







W pracy wykorzystałam:

Pasta brokatowa - Daily Art - niebieskie nieboChristmas Swirls - lampion 3D Pasta efekt rdzy - szary piryt 09


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz