piątek, 27 grudnia 2019

Urodzinowa kartka w pudełku

Cześć
Dzisiaj pierwszy dzień po słodkim lenistwie , po Świętach, które przyniosły już wiele inspiracji zimowych z mojej strony. Dlatego tym razem postanowiłam wykonać dla Was kartkę na 30 Urodziny z tekturką z naszej najnowszej kolekcji. Jeśli jeszcze nie macie jej w swoich scraproomach polecam , bo są bardzo urokliwe. Wspaniałe zawijaski na ramce tej tekturki skradły moje serce. 






Ze sklepu użyłam :

 Celtic  baza   papier nr1
 papier2 






Serdecznie Was pozdrawiam 
DT Pati



2 komentarze:

  1. Piękna poświąteczna praca, tekturka śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inspiracja! Pięknie skomponowana. A w dodatku dzięki niej wiem, że ta tekturka będzie na mojej liście następnych zakupów, bo mam ten wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń