środa, 25 grudnia 2019

Zimowy Home Decor

Witajcie!

W ostatniej tegorocznej inspiracji chciałam Was przenieść w bajkowy zimowy świat. Przygotowałam mix-mediowy home decor. Bazą mojej pracy jest wystawowa kula, którą wypełniłam żelem krzemionkowym klejąc gel medium. Cudownie wkomponował się tekturkowy essowy domek wraz z reniferkiem:) 
Korzystając z okazji życzę spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia.













WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Owoc głogu oszronionyDomek 3d - tekturka do scrapbookingu Ho ho ho - renifer - tekturka do scrapbookingu
Farba Vintage - toń oceanu/ocean grey 100 mlGałązki tui z brokatem Gałązki zielone z brokatem
Mgiełka Mixed Media Vintage Spray, ciemnoniebieski

4 komentarze:

  1. Cudowny, bajkowy świat stworzyłaś ")

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo 😍😍😍 Najpiękniejszy zimowy krajobraz, jaki widziałam w ogóle 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziekuję i super,że udało mi się zaskoczyć :):)

      Usuń