niedziela, 9 lipca 2017

Exploding box z pudełeczkiem

Dzień dobry.

Dziś pudełeczko w pudełeczku czyli historia o tym jak ładnie i przyjemnie wręczyć komuś prezent finansowy. W mojej dzisiejszej inspiracji użyłam standardowego pudełeczka do exploding boxa plus małego pudełeczka, które okleiłam tymi samymi papierami co bazę i wkleiłam w środek. Wieczko jak zawsze tonie w kwiatach i scrapkacch, które w wolnej chwili wycinam hurtowo z resztek papierów, których mam całe pudełko. Jeden wieczór filmowy na pół roku i takiż sam zapas scrapek do prac. ;)

Good day.
Today a box in a box- a story about how nice and easy to give someone a financial gift. In my today's inspiration I used a standard box for exploding box plus a small box that I covered with the same papers as the base and pasted in the middle. As always, I drown in flowers and scrapcases, which I cut out of the remaining pieces of paper full of free time. I have a lot in my box . One film evening for half a year and the same inventory of die cuts to work. ;)









Chciałabym Was zaprosić na spotkanie "integracyjne" w postaci warsztatu, który będę miała przyjemność poprowadzić w essowej pracowni 5 sierpnia.







W pracy wykorzystałam:
I used:


Jak we śnie Retro 06 - papier do scrapbookinguExploding box brązowy Pudełko na upominki kwadratowe - kraft 




Magic klejGardenia różowo-biała 

15 komentarzy:

  1. Piękny box, kolorki cudne :) widać, że u Ciebie lato w pełni :)
    u mnie za oknem niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lato, lato. ;) Nie jest dzisiaj tak najgorzej z tą pogodą. :)

      Usuń
  2. Piękny box, kolorowo na nim kwiatki świetne a scrapki ładnie wkomponowane. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuję. Dla mamusi starałam się podwójnie. :)

      Usuń
  3. Śliczny box!
    Ja też wszystkie resztki papierów wykorzystuję do końca ☺ Piękne te Twoje resztkowe kwiaty 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Prawda że wtedy mniejsze poczucie winy jest? Że się te śliczności do końca wycisnęło. ;)

      Usuń
  4. Piękny box. Cudowna kompozycja kwiatowa na wieczku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, pełne kolorów... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny boxik fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd ja znam ten projekt...? ;) ujęła mnie ta ścianka z pszczółką :) świetny pomysł; szkoda, że moi rysownicy już tak podrośli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi zostałam zdemaskowana. Caramba! Taak, przyznaję się że pomagały mi takie malusie paluszki w ozdabianiu tej ścianki. ;)

      Usuń
  8. Howdy! I'm at work browsing your blog from my new apple iphone!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

    Carry on the superb work!

    OdpowiedzUsuń