niedziela, 23 lipca 2017

Kartka sztalugowa / Easel card

Cześć,

na dziś powstała kartka sztalugowa z najnowszych papierów 13 Arts. Wybrałem niebiesko fioletową paletę kolorów. Bazę ozdobiłem kompozycją z gwiazd wyciętych z wykrojnika CREAlies.

Hi,

for today's inspiration I made easel card with newest papers collection from 13 Arts. I chose blue purpurle color palette. I decorated base with star, which I cutted with CREAlies dies.




Na gwiazdach zrobiłem mały bukiecik kwiatowy i dodałem oczywiście motyla. Całość ozdobiłem dodatkowo perełkami w płynie.

On the stars I added a few flower and butterfly of course. All I decorated with liquid pearls.



Użyłem: / I used:

















Pozdrawiam,

Regards,


10 komentarzy:

  1. Świetna, fajnie wyglądają gwiazdki po złożeniu kartki :)
    Piękne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł z gwiazdkami wpadł jakoś tak w trakcie tworzenia :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka...pomysłowo zrobiona i ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Tak myślę, że chyba jeszcze nie robiłam żadnej kartki sztalugowej. Czas to zmienić. A takie idealne perełki z płynu jak się uzyskuje? Bo moim wykonaniu daleko im do takiego wyglądu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Perełki robiłem perełkami w płynie Nuvo. Praktycznie wychodzą okrąglutkie już po nałożeniu :)

      Usuń
  4. fantastyczna kartka cudnie wszystko skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wkomponowane gwiazdy. Przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń