wtorek, 25 lipca 2017

kartka z motylem + mini tutorial/ card with butterfly+ mini tutorial


Hej!
Jeszcze tylko 3 dni trwa nasze lipcowe wyzwanie- macie jeszcze czas na przygotowanie kartki z owadem. W ramach dzisiejszej inspiracji mam dla Was kartkę z motylem. Do tego przygotowałam mini tutrial. Zapraszam!

Hello!
Only 3 days left to the end of our July challenge - you still have time to prepare a holiday card with insect. As my inspiration I prepared a card with butterfly. And I also have a mini tutorial for you. Enjoy!







Moim ulubionym motywem jest motyl- stempel odbity bezbarwnym tuszem i posypany kolorowym pudrem do embossingu. Wycinam gotowy element i tuszuję go na dowolny kolor. W ten sposób otrzymuję dodatek idealnie pasujący kolorystycznie do mojej pracy.

My favourite theme is a butterfly- an emossed stamp prepared with a clear ink and a colour embossing powder. I cuted out this element and I added colours using different inks. And so we have an embellishment which goes perfectly with our work.





Tusz nakładamy w 3 etapach- najpierw środek skrzydeł...
We add ink in 3 steps- firs the middle of the wings...


...później brzegi i część centralna...
...than borders and central part...



...a na sam koniec ciemniejszym tuszem podkreślamy krawędzie. Możecie również dodać ciemniejsze akcenty w środku i całość pokryć glossy acent tak jak ja.
...and at the end we accent all edges witch a darker ink. You can also add some darker accents in the middle and cover everything with glossy accent so I did.


I motyl gotowy :)
And your butterfly is ready :)



Użyłam / I used:

      

       

      

   



Pozdrawiam :)
With greetings!




12 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka a motyl genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam poeksperymentować, powstanie świetny dodatek do każdej pracy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do zabawy tuszami - duża frajda!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja mogę motylki tuszować bez końca we wszystkich kolorach tęczy :)

      Usuń
  5. Prześliczna kartka! Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyl pięknie dopełnia całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na motyla jest genialny! Świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń