sobota, 21 kwietnia 2018

Ślubny exploding box



Witam serdecznie

    Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was ślubny exploding box. Papierowo króluje kolekcja Hello Lovely, a dokładnie arkusz 03 oraz 04. Z tej samej kolekcji wybrałam tekturkowe serca, które ozdobiły ścianki boxa oraz jego wieczko.  W centralnym punkcie umieściłam parę młodą pod pergolą.
Mam nadzieję, że box zarówno Wam jak i obdarowanym będzie się podobał :):)













W pracy wykorzystałam

Napis - W dniu Ślubu 2 - tekturka do scrapbookingu
Hello lovely 03 - papier do scrapbookingu   Hello lovely - Ramka na pudełko z sercami - tekturka do scrapbookingu   


Kosteczki dystansowe 1 mm bloczek Para młoda pod pergolą 3D    Kwiatki Wild Roses - Białe 30 mm
Hello lovely 04 - papier do scrapbookingu








Pozdrawiam serdecznie :)







14 komentarzy:

  1. fantastycznie się prezentuje boxik :) cudnie wkomponowane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta para młoda! :) śliczne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda...tekturkowa para młoda jest cudna. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękny box. Cudne połączenie tekturek i papierów. Bardzo elegancko się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo!!Szczerze polecam nasze tekturki i papiery świetnie się z nimi pracuje!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny boxik :) ta tekturka - pergola jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Prawda, jest rewelacyjna i nie potrzebuje wielu dodatków!!

      Usuń
  6. Śliczny komplet...dopracowany w każdym szczególe.

    HolidayPalace

    OdpowiedzUsuń