sobota, 2 czerwca 2018

Album komunijny.

W zasadzie sezon komunijny się kończy, ale może warto utrwalić wspomnienia w albumie?
Przygotowałam mediowy album (16cm na 21cm) na zdjęcia dla Laury. Zdjęcia mieszczą się w formacie 10cm na 15cm.
Okładka ozdobiona kwiatami z foamiranu ręcznie zrobionymi przeze mnie, napis -indywidualne zamówienie w sklepie ;). Postemplowałam, pociapałam, odbiłam wzór przez maskę za pomocą białej farby i...

Zbliżenie na kwiatuszki ;)


A teraz wgląd na kilka stron w środku...





 A teraz tylko wkleić zdjęcia i pamiątka na wiele, wiele lat...
Wykorzystane materiały ze sklepu:
Farba Vintage - konwalia/pure white 100 mlIt's me 04 - papier do scrapbookingu  Pianka foamiran jedwabny - biaÅ‚y

Komunia - Hostia 2 mini - tekturka do scrapbookinguArabeski - dekory - tekturka do scrapbookingu Kolekcja BombLOVE- ramka okrÄ…gÅ‚a - tekturka do scrapbookingu

Dziękuję za uwagę
Renata


6 komentarzy: